Returul produselor poate fi realizat doar după notificarea prealabilă a Magazinului MMB și după primirea unui răspuns afirmativ din partea noastră.
Returul produselor poate fi realizat doar după notificarea prealabilă a Magazinului MMB și după primirea unui răspuns afirmativ din partea noastră.
Se pot returna cărțile sau obiectele defecte?
În cazul în care ați primit o carte sau un obiect cu defecte de fabricatie sau deteriorată în timpul transportului, ne asumăm responsabilitatea acestor defecte și vă vom schimba produsul sau vom returna contravaloarea acestuia. În acest caz, va rugăm să ne contactați prin e-mail (magazine@mmb.ro) sau telefonic, la numerele: tel. mobil: 0784226477; tel. fix: 0232259589, în maxim 48 de ore de la primirea coletului, și personalul nostru responsabil de distribuție vă va explica în detaliu procedura. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.
În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?
Banii se vor returna în termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de către noi, fie într-un în cont bancar indicat de dumneavoastră, fie prin mandat poștal.
Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.
Cum pot returna un produs/o comandă?
Deoarece intenția noastră este deplina dvs. satisfacție atunci când achiziționați produse de pe site-ul www.magazin.mmb.ro, magazinul nostru respectă prevederile Legii 34/2014 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, lege ce conferă cumpărătorului dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Returul produselor poate fi realizat doar după notificarea prealabilă a magazinului virtual și după primirea unui răspuns afirmativ din partea noastră. În acest scop, puteți completa și transmite electronic formularul standard de retragere atașat la finalul paginii sau orice altă declarație neechivocă. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere confirmarea de primire a cererii de retragere. De asemenea, puteți trimite această notificare și prin poștă, cu confirmare de primire.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în situația în care acestea nu au suferit deteriorări. În această situație puteți opta fie pentru achiziționarea altor produse, fie pentru returnarea contravalorii comenzii, aceasta urmând să vă fie livrată în termen de maxim 30 de zile de la denunțarea unilaterală formulată în scris.
Magazinul virtual MMB are dreptul ca atunci când consideră că acțiunile clientului au fost de rea-credință să solicite acestuia daune interese, în condițiile legislației în vigoare. De asemenea, își rezervă dreptul ca, în astfel de situații, să refuze ulterior onorarea oricăror alte comenzi ale clientului. Prin rea-credință se înțelege orice acțiune sau inacțiune a clientului care să cauzeze prejudicii agazinului virtual MMB: plasarea de comenzi fără intenția de a le achita sau ridica, returnarea netemeinică și în mod repetat a produselor, indicarea repetată de date greșite sau orice altă acțiune/inacțiune de natură a cauza prejudicii patrimoniale magazinului.
Orice reclamație privind starea produselor livrate la clienți va fi adusă la cunoștința firmei noastre în maximum 48 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la adresele de contact de pe site.
În cazul în care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Magazin MMB, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor companiei noastre față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.
În ce condiții pot returna produsele?
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondența cu Magazinul MMB), împreună cu toate documentele care l-au însoțit (bon fiscal, factură etc.).
Cărțile tipărite si obiectele nu trebuie să prezinte urme de uzură, pete, zgârieturi, pagini rupte, îndoite sau deteriorate prin udare, ardere etc. și să nu fie folosite accesoriile de care au fost însoțite (de exemplu, desigilarea CD-ului care însoțește cartea etc.).
Cărțile înfoliate, în cazul în care au fost comandate mai multe exemplare din același titlu, pot fi returnate doar în folie, cu excepția unui singur exemplar, care poate fi desfăcut.
Ebooks
Produsele digitale (ebooks) fac excepție de la condițiile obișnuite de retur întrucât sunt considerate servicii de către legislația în vigoare.
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat cartea/cărțile fără a obține în prealabil confirmarea cererii de retur, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.
Produsele achiziționate ca set trebuie returnate în aceeași formă.
Adresa de returnare a produselor este: Iași, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 14 (Casa Nicodim – Libraria Doxologia)
Pentru orice problemă întâmpinată, nu ezitați să ne contactați prin email (magazine@mmb.ro) sau telefon (0784226477).